توریسم و گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر

توریسم و گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر با هورامان گشت ستاره

  • ۰
  • ۰

هتل بلکونتی آنتالیا ، یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است . این هتل ۵ ستاره که از امکانات بسیار مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی در کنار سواحل مدیترانه برخوردار است .

 

این هتل در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بازسازی شده است و با سرویس و شکلی تازه در خدمت مشتریان قرار گرفته است .

هتل بلکونتی آنتالیا جزو آن دسته از هتل هایی است که در اغلب پکیج های تور آنتالیا هورامان گشت دیده میشود . اگر مایل به استفاده از پکیج های تور آنتالیا هستید ، با همکاران ما در بخش تور در آژانس هورامان گشت تماس بگیرید .

سیستم غذایی در هتل بلکونتی آنتالیا ، به صورت سیستم آل اینکلوسیو میباشد و شما میتوانید در زمان اقامت در این هتل به راحتی از رستوران ها و کافه تریاهای هتل استفاده کرده و لذت ببرید . این هتل دارای پلاژ اختصاصی و پارک آبی و استخرهای متعددی است که فضای بسیار مناسبی را برای لذت بردن از یک تعطیلات تمام عیار را برای مسافرین خود فراهم میسازد .

اگر مایل به گذراندن یک تعطیلات خانوادگی در یک هتل ۵ ستاره میباشد ، این هتل مورد مناسبی برای انتخاب میباشد .

منبع : هورامان گشت

  • ۹۸/۱۲/۰۳
  • mahdi miri

هتل بلکونتی آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی