توریسم و گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر

توریسم و گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر با هورامان گشت ستاره

  • ۰
  • ۰

کشور همسایه ما آذربایجان سالهاست به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران ایرانی به شما میرود . 

در ایام نوروز و تابستان مسافرین زیادی از ایران با تور باکو به صورت زمینی ، هوایی و دریایی به باکو آذربایجان سفر میکنند و تعطیلات خود را سپری میکنند.در کشور آذربایجان بیشترین سهم توریست مربوط به شهر باکو میباشد و در این شهر مسافرین مایل هستند تعطیلات خود را کنار دریای خزر سپری کنند.

"<yoastmark

سفر به پایتخت آذربایجان باکو

شهر باکو ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بزرگترین شهر کناره دریای خزر میباشد. مردم این شهر به زبان آذری و روسی صحبت می کنند و زبان انگلیسی را کمتر متوجه میشوند. در طول سالهای اخیر هتل های متعددی در شهر باکو ساخته شده است که بسیار مدرن و لوکس هستند و با هتل های قدیمی شهر متفاوتند.

بدون شک یکی از جاذبه های  باکو ، سبک غذایی در باکو آذربایجان، رستوران های شهر باکو و طعم بی نظیر غذاهای آذری و مهمان نوازی مردمان این شهر میباشد . علاوه بر غذا ، شیرینی های آذربایجان نیز بسیار مشهور است و پیشنهاد میکنیم حتماٌ مزه باقلوا مخصوص آذربایجان را بچشید.

برای سفر به آذربایجان لازم است قبل از ورود ویزا تهیه کنید ، حتی اگر با وسیله نقلیه خودتان سفر میکنید و از تورهای مسافرتی استفاده نمی کنید ، حتماٌ قبل از سفر ویزا تهیه کنید . حتی میتوانید رزرو هتل در باکو را به صورت آنلاین انجام دهید .

منبع : هورامان گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی