توریسم و گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر

توریسم و گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر

معرفی جاذبه های گردشگری, هتل ها, نمایشگاه های کاربردی در جهان و اطلاعات سفر با هورامان گشت ستاره

  • ۰
  • ۰

درباره وارنا بلغارستان

وارنا بلغارستان انتخاب بسیار مناسبی است برای مسافرینی که علاقمند به گذراندن تعطیلات تابستانی در شهر ساحلی میباشند. شهر وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان است که در کنار دریای سیاه قرار گرفته شده است و توریستی ترین شهر بلغارستان محسوب می گردد .

ساحل وارنا به نام ساحل ماسه طلایی در کل اروپا مشهور است و این شهر ساحلی هر سال پذیرایی توریست های متعددی است که برای لذت بردن از آب و هوا و سواحل وارنا ، به این شهر سفر می کنند . اما گدشته از ساحل ، شهر وارنا شهر بسیار زنده و زیباییست و یکی از جذاب ترین شهر های ساحلی اروپا میباشد.

 

اگر علاقه مند به سفر با تورهای اروپا هستید می توانید تور بلغارستان وارنا را تجربه کنید .

 

تور وارنا بلغارستان

 

اگر علاقمند به سفر با تور وارنا میباشید ، از تیرماه تا مهر ماه زمان مناسبی برای سفر میباشد . در طول ایام تابستان دمای هوا حدود ۳۰ درجه سانتیگراد است و به راحتی میتوانید از سواحل زیبای وارنا لذت ببرید. شهر وارنا شهری است که دارای جاذیه های تاریخی فراوانی از تاریخ رم باستان میباشد که از جمله مشهورترین آنها میتوان به حمام رومیان که مساحتی حدود هفت هزار متر مربع را داشته است و تا پابان قرن سوم مورد استفاده قرار میگرفته است ، اشاره کرد. این آثار تاریخی در کنار فضاهای مدرن ، جذابیت بسیار زیادی به شهر وارنا داده است .

منبع : هورامان گشت

  • ۹۸/۱۰/۰۹
  • mahdi miri

درباره وارنا بلغارستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی